Dissabte, abril 01, 2023
Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

🟩Gestió telefònica d’incidències. (Atenció i resolució de queixes)

maig 16 @ 9:30 - maig 30 @ 13:30

Més detalls…

GESTIÓ TELEFÒNICA D’INCIDÈNCIES. Atenció i resolució de queixes 
L’art d’atendre correctament i amb eficàcia les incidències de servei, fidelitzant el client a través de les persones.
Tipus Curs de formació
Durada total (h) 16
Pla de Sessions 4 sessions x 4h
16 y 18, 29 y 30 de maig de 09.30 a 13.30
Horari De 9:30 a 13:30
Modalitat Presencial
Lloc FEGP Vilanova i la Geltrú (C/.Ancora, 3)
Data d’inici 16/05/2023
Data de finalització 30/05/2023
Periodificació MAIG 2023
Descripció Formació enfocada en desenvolupar eines que permetin gestionar els conflictes i les incidències telefòniques per aconseguir que, a partir d’una incidència, es pugui generar satisfacció pel client, noves oportunitats i millores internes de funcionament.
Dirigit a Personal d’atenció telefònica. Gestors d’incidències telefòniques.
Programa 1. Identificar l’interlocutor. Com comunicar-se amb cada tipologia de client.
2. Identificant les incidències que apareixen en el teu dia a dia.
3. Definir el procés i la documentació clau per a cada tipologia d’incidència.
4. Com enfrontar cada incidència segons la tipologia d’interlocutor. Estratègies de comunicació i argumentaris personalitzats.
5. Desenvolupa el teu pla de millora personal.
Beneficis Eines concretes per millorar l’experiència de la gestió de queixes telefòniques i com enfrontar la seva gestió adaptant-se a cada interlocutor.
Formació a càrrec de SOCIETAT EMPRESA
Perfil docent S/.disponibilitat
Preu empresa associada FEGP (€)* 448
Preu general (€) 583
(*) Els preus no inclouen bonificació FUNDAE, que cal analitzar per a cada cas específic.

Em vull inscriure

Mostra els detalls

Inici:
maig 16 @ 9:30
Finalització:
maig 30 @ 13:30
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Recinte

FEGP Vilanova
C. Àncora 3
Vilanova i la Geltrú, Barcelona 08800 Espanya
+ Mapa de Google
Telèfon:
938106700
Visualitza el lloc web de Recinte
Obrir el xat
Et podem ajudar?
El nostre horari d'atenció al client és de 8am a 5pm de dilluns a dijous. Els divendres de 8am a 2am. En què et podem ajudar?