Família Torres, Mediapro, Damm i PepsiCo busquen startups per digitalitzar el negoci de bars i restaurants

Notícies d'empresa

Aquests grans grups busquen impulsar el sector de la restauració amb la segona edició d’Horeca Challenge, una convocatòria destinada a startups que té l’objectiu de detectar i desenvolupar noves solucions que permetin fer créixer a mitjà termini el negoci de bars i restaurants. Les startups guanyadores de la convocatòria podran portar a terme un pilot cofinançat pels promotors d’Horeca Challenge i presentar els seus resultats a possibles socis i inversors.

Horeca Challenge fixa la mirada en aquesta nova edició en la innovació com a palanca de transformació de bars i restaurants, un cop superats els pitjors moments de la pandèmia. Amb l’objectiu que el sector afronti un futur prometedor, la iniciativa busca projectes entorn de tres reptes: enriquir els serveis del canal delivery i take away amb continguts digitals; potenciar la utilització dels espais horeca incorporant nous usos i millorar l’eficiència de la cadena de valor del canal.

Les startups que vulguin participar a l’Horeca Challenge poden presentar la candidatura de projecte a la pàgina web de la iniciativa, www.horecachallenge.com. El termini per rebre sol·licituds finalitzarà el 6 de febrer del 2022. Un cop analitzades les candidatures, Grup Mediapro, Damm, Família Torres i PepsiCo realitzaran una preselecció de projectes, dels que sortiran un total de tres startups finalistes per cada repte (es publicaran el 18 de febrer).

El 10 de març del 2022 es donaran a conèixer les startups guanyadores de la segona edició d’Horeca Challenge (una per repte). A partir d’aleshores, cadascuna de les guanyadores podran provar la solució tecnològica amb la posada en marxa d’un pilot de tres mesos cofinançat pels impulsors de la iniciativa. Horeca Challenge finalitzarà el juliol amb un “Demo Day” on les empreses guanyadores mostraran els resultats dels seus pilots a destacats inversors i altres companyies.

Horeca Challenge és una iniciativa impulsada per Damm, Família Torres, Grup Mediapro i PepsiCo, que compta amb el suport d’ACCIÓ -Generalitat de Catalunya- i amb F6S, AECOC i Tech Barcelona com a col·laboradors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.