Previsora General renova el seu web i aposta per una estratègia digital 360

Notícies d'empresa

Previsora General posa a la disposició de mutualistes i mediadors una nova pàgina web centrada a oferir la millor experiència d’usuari d’una forma segmentada segons el públic objectiu al qual es dirigeix.  La web es divideix en 3 zones diferenciades en funció de l’usuari: particular, autònom/a o empreses. Una vegada seleccionada l’opció, l’usuari sempre navegarà en un mateix entorn, obtindrà informació i productes relacionats amb els seus interessos. 

Els mediadors continuaran accedint a les seves àrees privades com fins ara, mentrestant, l’entitat està treballant per a oferir continguts més complets i una navegació més fàcil i intuïtiva.

La renovació de la web és un dels canvis més importants posats en marxa per Previsora General, però no és l’únic. De fet,  aquesta transformació forma part d’una estratègia digital global molt més àmplia que té en compte una comunicació més fluida amb l’usuari/a des de canals com les xarxes socials, xats d’atenció al client en línia i newsletters. S’han reorganitzat els actuals perfils de Facebook i Instagram i es crearà un en Linkedin.

09.10.2020