La Nit de l’Empresa és l’acte anual més important de la Federació Empresarial del Gran Penedès. Any rere any, celebra la trobada del teixit empresarial d’un territori unit per uns interessos comuns, impulsant la competitivitat i creant xarxa per enfortir les aliances entre empreses i institucions.
L’edició 2026 es va celebrar el passat dijous 11 de juny. La gala, que per primera vegada va tenir lloc a l’amfiteatre de la Finca Mas Solers, va reforçar el caràcter relacional i de trobada de l’acte, reunint prop de 500 representants del món empresarial, econòmic i institucional del Garraf, l’Alt Penedès i el Baix Penedès.

La gala va ser conduïda per Pepo Flores, d’Improshow i el seu equip, que va dinamitzar l’acte amb el seu estil d’interpretació i improvisació, aportant ritme, proximitat i participació del públic. La seva conducció va convertir les persones assistents en part activa de la gala i va contribuir a generar un ambient proper i compartit al llarg de tota la nit.

En aquesta edició, la Nit de l’Empresa va incorporar per primera vegada el Premi Honorífic a la Trajectòria Professional, un nou guardó creat per reconèixer persones que han contribuït de manera decisiva al desenvolupament empresarial i social del Gran Penedès. El premi neix amb la voluntat de posar en valor les persones que hi ha darrere de les empreses.
La Nit de l’Empresa 2026 va tornar a ser una gran trobada del teixit empresarial del Gran Penedès, un espai compartit de reconeixement, relació i celebració que va posar en valor les empreses, les persones i els projectes que contribueixen cada dia al desenvolupament econòmic i social del territori, reforçant vincles i projectant una mirada col·lectiva cap al futur.



La Nit en imatges




























Gala Nit de l’Empresa
En el marc de la Nit de l’Empresa, la Federació Empresarial convoca els premis FEGP. Són uns guardons que tenen la finalitat de reconèixer aquelles iniciatives d’empreses i entitats del Penedès i el Garraf, vinculades o no a la Federació Empresarial, que hagin excel·lit durant l’any anterior.

Vols formar part de la Nit?
La Nit de L’Empresa és l’esdeveniment anual més destacat de la FEGP i punt de trobada de les empreses i emprenedors del Gran Penedès amb més de 500 assistents i una àmplia cobertura als mitjans de comunicació. Un any més, obrim la possibilitat a un nombre limitat d’empreses puguin participar com a espònsors o patrocinadors i guanyar una gran visibilitat dins del territori.
Si voleu formar part del grup d’empreses col·laboradores de la Nit de l’Empresa podeu contactar amb socis@fegp.cat – 622 684 531
