Congrés de Dones D’Empresa

Congrés CREA, 8è Congrés de Dones d’Empresa

18 de novembre · Edifici Neàpolis (Vilanova i la Geltrú)

El Congrés de Dones d’Empresa és un espai d’inspiració per a professionals, on Dones ens expliquen com han construït els seus somnis. On llueixen les claus de l’autolideratge en tots els aspectes de la vida per aconseguir fites.

Enguany la trobada fa un pas endavant. Es reafirma com un espai de talent i d’encoratjament a l’emprenedoria i adopta el nom de Congrés CREA un acrònim dels objectius del congrés, fer xarxa i Cooperar entre les professionals assistents, Repensar processos, aportar informació per revisar-los i ser persistent en les visions. Emprendre, veure casuístiques on la vida, pot no portar els èxits a la primera, però amb idees clares i bon acompanyament tot arriba, així que sobretot, fes-ho! Passa a l’acció, Activa l’estratègia com ho han fet les ponents del congrés.

La ponent central del Congrés és la periodista Rosa Maria Calaf.


EDICIONS ANTERIORS

7è Congrés de Dones d’Empresa: Pensa, innova i actua en positiu!

El Congrés de Dones d’Empresa és un espai d’inspiració per a professionals, on Dones ens expliquen com han construït els seus somnis. On llueixen les claus de l’autolideratge en tots els aspectes de la vida per aconseguir fites.

Com, quan, perquè, els factors que han afavorit l’èxit, els obstacles, el moment… de tot plegat i molt més, en primera persona, tindrem una trentena de ponents disposades a compartir la seva experiència.

A les darreres edicions cada vegada hi ha un component més tecnològic i científic en les ponències, mons on el gènere masculí havia estat ominpresent, ara, cada dia més hi trobem més dones en càrrecs directius. És el resultat d’una part de la societat que no ha cregut en les limitacions de gènere.

Aquesta és la societat per la qual treballa Dones d’Empresa, un col·lectiu de dones que en els límits hi veu oportunitats, i en els obstacles més reptes, donant des del grup l’acompanyament i l’encoratjament per continuar assolint noves fites.

Dones d’Empresa compta des dels seus inicis amb el suport incondicional i diari de la Federació Empresarial del Gran Penedès (la FEGP).

L’acte compta també amb l’inestimable suport de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, de la Diputació de Barcelona, i de la Generalitat de Catalunya, amb especial menció a l’Institut Català de les Dones, tots ells organismes que sempre ens han fet costat.

També agraïm el suport de totes les empreses que ens fan costat en aquesta edició, i donen continuïtat a la labor de Dones d’Empresa posant a l’abast de més dónes un altaveu d’inspiració com ho és el Congrés.

Últimes publicacions