Divendres, març 14, 2025
Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Innovació: La clau per sobreviure en moments de canvi ( Design Thinking )

9 de novembre de 2021 @ 8:00 - 10 de novembre de 2021 @ 12:00

Data: Del 09/11/2021 al 10/11/2021
Durada: 8 hores
Modalitat: En línia
Horari: de 9h a 13h
AULA VIRTUAL

Escola de Direcció d’Empresa

INNOVACIÓ: LA CLAU PER SOBREVIURE EN MOMENTS DE CANVI

Metodologia Design Thinking

  • Planificació: 8 hores
  • Calendari: 9 i 10 de novembre, de 9h a 13h
  • Lloc: AULA VIRTUAL
  • * Impartirem el curs a través de la nostra Aula Virtual

Programa

Actualment les organitzacions són conscients de la necessitat d’innovar com a element clau per mantenir la competitivitat en el mercat.
No obstant això, tot i que es parla molt al respecte, la majoria de les empreses no aconsegueixen els resultats desitjats, i tenen dificultats per implantar un sistema d’innovació que funcioni.
Si la teva proposta de valor actual no té força per al nou escenari a què ens dirigim cal canviar-la. No hi ha més. !!No esperis!!
La innovació necessita estratègia, talent i espai per emergir.
Aquest curs et proporcionarà eines perquè els teus equips entenguin el nou context, les noves necessitats i construeixin noves propostes factibles.A més, aprendràs a dissenyar i prototipar solucions innovadores que generin resultats

Es treballarà un repte per practicar la metodologia Design Thinking

Continguts

Què és la innovació? Perquè és important innovar?
Tipus d’innovació
Introducció als processos. L’embut de la innovació
Eines per entendre reptes.
Com activar el pensament innovador?
Quines son les competències d’un innovador?
Introducció al Design Thinking. Què és i com funciona el Design Thinking?
Eines per generar idees. Els conceptes bàsics en la generació d’idees. Aprendre a divergir

 

Professorat, Judith Mestres,  CEO i fundadora de TalentsDO. Consultora i formadora, especialista en el desenvolupament de persones, equips i organitzacions.
Coach executiu i d’equips, certificada en ORSC® (Organizations and relationship systems coaching), DISC i Programació Neurolingüística (PNL).

 

Matrícula

· General: 195€

· Socis FEGP: 156€

** El curs pot ser parcialment bonificat segons el crèdit formatiu de la seva empresa. Consulteu els detallS

** Estan exclosos de tramitar la  bonificació  treballadors/as en règim autònom.

 

Em vull inscriure

Mostra els detalls

Inici:
9 de novembre de 2021 @ 8:00
Finalització:
10 de novembre de 2021 @ 12:00
Categories d'Esdeveniment:
,
Obrir el xat
Et podem ajudar?
El nostre horari és de 8h a 17h de dilluns a dijous i de 8h a 14h els divendres. Fora d'aquest horari ens podeu deixar un missatge, que serà respost el més aviat possible.