La Pescadería de María ha servit 8.000 comandes durant el seu primer any de funcionament

Notícies d'empresa

La Pescadería de María és un e–commerce especialitzat en la venda de peix i marisc que vol transformar l’experiència de compra d’un producte que sovint no es consumeix prou per falta de temps, per motius de preu o per no tenir l’hàbit d’anar a una peixateria de confiança. “La nostra missió és esborrar les barreres invisibles que fan que molta gent no compri ni cuini tot el peix que els agradaria perquè els hi fa mandra, se senten insegurs o pensen que els sortirà massa car”, explica Robert Casanovas, un dels quatre socis fundadors de l’empresa barcelonina, que compra el peix a les principals llotges del Mediterrani i el marisc a Galícia.
Nascuda en plena pandemia, durant el mes de juliol de 2020, La Pescadería de María ha servit 8.000 comandes durant el seu primer any de funcionament, amb un import mitjà de 85 euros per compra i una ràtio de repetició superior al 50%. Amb un creixement mensual sostingut fins ara del 20%, l’empresa ja dóna feina a deu persones, distribueix per tot Espanya i s’ha marcat l’objectiu de duplicar el nombre de clients en aquest segon any i facturar ben aviat un milió d’euros.

La startup, que entrega les comandes en unes característiques capses de cartó blaves, ofereix un servei totalment personalitzat, ja que els clients a més a més del tipus de peix i les quantitats, poden triar també el tipus de tall, el pes de cada porció i adquirir packs per fer una paella o una mariscada. A Catalunya, les comandes s’entreguen en un termini de 24 hores, temps que augmenta fins a les 36 hores a la resta d’Espanya, tot i que l’empresa ja treballa per escurçar aquests terminis.

En l’èxit aconseguit per aquesta botiga online fundada per Robert Casanovas, Susana Prades, Joan Soler i Montserrat Andreu ha jugat un rol clau el boca orella i, especialment, Instagram, on la marca supera els 17.300 seguidors. Són populars les stories de clients que obren la caixa blava que acaben de rebre, un fenomen conegut com unboxing i que multiplica els seguidors o fans de la marca.Entre els projectes de creixement de La Pescadería de María destaca la creació d’un servei de subscripció que permetrà a les famílies rebre a casa regularment el peix que necessiten. També volen vendre les seves caixes de peix fresc a botigues gurmet de Barcelona, a més a més de formalitzar acords amb gimnasos i empreses per estimular el consum d’aquests aliment entre els seus clients o empleats.
La Pescadería de María disposa d’unes instal·lacions a Vilafranca del Penedès des d’on fileteja, desespina, talla, envasa al buit i prepara les comandes que envia a tot Espanya, tot i que el negoci es concentra fonamentalment ara a la província de Barcelona. El repte és tancar 2021 amb un increment del 50% en les comandes rebudes de fora de Catalunya, especialment de Madrid i València.
.
(The NBC. Sergi Saborit)

.

28.09.2021

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *