Gràcies a la confiança d’aquestes empreses compromeses, podem continuar creant oportunitats per a les persones amb discapacitat, trastorn mental i risc d’exclusió al territori i situar la nostra bugaderia de base social com un referent al Penedès.
La Bugaderia de Mas Albornà compta amb 5 clients nous: Direct Auto, La Granja, Mutua Penedès, El Celleret i Cal Ton Vell. Amb l’eslògan de “Roba neta, compromís social”, Mas Albornà ofereix, des de l’any 2016, una àmplia cartera de serveis de bugaderia per a hoteleria, residències, hospitalts i teixit empresarial. La Bugaderia reuneix 3 condicions que la fan única en la seva categoria: la proximitat del territori, la professionalitat dels serveis i el projecte social que hi ha al darrere.
A més d’acollir a aquests nous col·laboradors, la bugaderia està pendent d’iniciar unes obres de millora i transformació que es duran a terme durant el 2024 amb el suport del Programa InnvESS del Departament d’Empresa i Treball.
Aquesta intervenció no només consolidarà la nostra Bugaderia Social com un referent en responsabilitat social a la comunitat, sinó que també ens permetrà ser més competitius i sostenibles en el mercat, contribuint a la creació de més llocs de treball a la fundació.
Agraïm la confiança dels nostres nous clients i esperem continuar fent-ho possible, junts construïm un futur més inclusiu i solidari.