La cadena de supermercats ha presentat la campanya “És hora de triar proximitat” per posar en valor els productes de proximitat als seus establiments d’arreu de Catalunya.
Mallart Artesans Xarcuters, el projecte d’embotits socials de la Fundació Mas Albornà, ha estat seleccionat com un dels proveïdors referents de productes de proximitat en la campanya “És hora de triar proximitat” impulsada per la cadena de supermercats Bonpreu i Esclat.
Amb aquesta campanya, Bonpreu i Esclat, un dels grups més destacats en el sector de la distribució alimentària a Catalunya, vol reivindicar les persones, els oficis, els productes de proximitat i la seva aportació al territori i al país. Per fer-ho, han seleccionat proveïdors referents en cadascuna de les seccions i han elaborat una campanya de comunicació que tindrà presència als seus establiments i que també comptarà amb diferents continguts digitals (pàgina web, vídeo, xarxes socials,…).
D’aquesta manera, els clients i clientes de Bonpreu i Esclat a la Vegueria Penedès, podran veure a Mallart Artesans Xarcuters formant part de la campanya i, més concretament, es trobaran amb la imatge d’en Joan Clotet, director de la Fundació Mas Albornà com a representant del projecte Mallart. En aquesta creativitat gràfica, s’hi explica que “elaborant embotits artesanals, donem feina a 225 persones amb vulnerabilitat social i suport social a unes 150 persones més”. A més, com a producte distintiu de l’obrador Mallart es destaca el paté rústic de Gall del Penedès, un producte elaborat de manera artesanal i que exemplifica a la perfecció la iniciativa singular, inèdita, de proximitat i de territori que duu a terme Mallart.
Justament, aquest mes se celebra el tercer aniversari de la presència de Mallart als supermercats Bonpreu i Esclat, una col·laboració que està deixant una empremta positiva en la comunitat i en els clients d’aquesta prestigiosa superfície.
Per part de la Fundació Mas Albornà i per Mallart Artesans Xarcuters, Joan Clotet ha volgut agrair
públicament la confiança que Bonpreu i Esclat ha dipositat en nosaltres i ha afirmat que “estem emocionats de ser part d’aquesta iniciativa que posa en valor tant la qualitat dels nostres productes com la nostra missió d’inclusió social. Aquesta col·laboració ens permetrà arribar a més persones, fer arribar una nova proposta gastronòmica als consumidors i continuar fent una diferència positiva a la comunitat.”
Per la seva part, Bonpreu i Esclat confirma el seu compromís continu amb els productes de proximitat i afirmen que “Estem encantats col·laborar amb Mallart Artesans Xarcuters. La seva història i la seva missió s’alineen perfectament amb els nostres valors i estem molt satisfets de treballar junts per oferir als nostres clients una gamma de productes única i de qualitat.”
La campanya estarà vigent fins al 6 de novembre i es pot consultar a la web de Bonpreu i Esclat
(https://www.bonpreuesclat.cat/ca/KM0), a les seves xarxes socials (@Bonpreuesclat) i als seus
establiments.