Com a conseqüència de la situació excepcional causada arrel del Coronavirus (Covid-19), des de la FEGP, i per respecte als treballadors i associats, volem comunicar el següent:
· La FEGP implanta el teletreball garantint la qualitat del servei, utilitzant els canals telemàtics per via correu electrònic i per telèfon amb tota normalitat, reduint la forma presencial.
· Horari d’atenció normal i habitual: de 8h a 13h i de 15h a 18h, divendres tarda tancat.
· El telèfon de la FEGP 93 810 67 00 i el correu socis@fegp.cat ( per a consultes específiques) així com els correus habituals que ja coneixeu.
En aquest enllaç podreu trobar el “Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19“.
En aquest altre enllaç podreu trobar també el “Real Decreto-ley 7/2020, de 12 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes para responder al impacto económico del COVID-19”.