18.06.2020 · La FEGP va fer 67 cursos a més de 800 alumnes el 2019

Comunicats de premsa

La Junta directiva celebrada el passat dilluns 15 de juny va presentar les activitats fetes durant l’any 2019 que seran presentades a l’assemblea de socis del dia 27 de juliol.

Pel que fa a les activitats de formació que va fer la Federació l’any passat, se’n treu un balanç positiu ja que el total de cursos de les quatre àrees (Formació subvencionada, Formació In company, Formació EDE i Formació Pròpia) suma un total de 67 cursos, amb més de 1.000 hores de formació i 858 alumnes.

A més, la FEGP ha participat  en el Pacte per a l’Ocupació del Garraf i a la Taula  de formació del Baix Penedès

La borsa de treball va rebre 119 demandes de perfils laborals per part de les empreses associades .Se’n poden destacar les demandes per cobrir perfils administratius, atenció al client i perfils més tècnics.

Pel que fa al servei d’assessorament, els mes sol·licitats són consultes sobre temes d’interès empresarial per la seva aplicació per canvis de normatives o bé per la cerca de professionals  d’una activitat concretat. Destaquem consultes sobre el control horari a les empreses,  assessorament jurídic, protecció de dades, exportació, aspectes financer. Totes aquestes consultes han estat ateses amb la derivació als socis que mantenen acords de col·laboració amb la FEGP.