22.02.2021 · Nova edició de la Revista Perspectiva de la FEGP

Comunicats de premsa

Ja pots consultar tota la informació que t’ofereix la nova edició interactiva de la Revista Perspectiva.

En aquest número 158 trobaràs una entrevista a Neus Lloveras, presidenta de la Federació Empresarial del Gran Penedès, els últims projectes dels grups de treball sectorial, les reivindicacions que va fer la FEGP als diferents grups polítics, l’última programació dels cursos de l’Escola de Direcció d’Empresa i de la FEGP.

Per altra banda, no us podeu perdre la cuina de l’estrès, la informació sobre la convocatòria dels premis de la Nit de l’Empresa, els propers actes de Dones d’Empresa per al Dia de les Dones i també podreu conèixer empresa ben diferenciades: Innover, l’emprenedor Jesús del Campo de Quabu i els consells sobre imatge personal de Fiona Brand, entre molta altra informació.

Aquesta renovada de la Revista Perspectiva és encara més interactiva que les seves predecessores, no només podreu anar al lloc web de l’anunciant fent clic sobre l’anunci sinó que també s’hi han incorporat alguns vídeos.

Consulta-la