13.06.2019 · El 2n aniversari de la FEGP l’apropa al miler d’empreses

Comunicats de premsa

Aquest dimecres 12 de juny s’ha celebrat el 2n aniversari de la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP). El concessionari Autolica, a Vilafranca del Penedès, ha estat l’escenari de l’efemèride.

La primera organització empresarial del Penedès i el Garraf està considerada entre les cinc primeres territorials de Catalunya. Avui dia aplega més de 900 empreses associades i té representació en la pràctica totalitat dels 47 municipis del Gran Penedès. En el decurs de 2020 l’entitat podria assolir el miler d’afiliacions. La FEGP compta amb 3 seus socials: al Vendrell (Baix Penedès), Vilafranca del Penedès (Alt Penedès) i Vilanova i la Geltrú (Garraf).

El president de la FEGP, Martí Sistané, i el president adjunt, Santi Carda, han fet una valoració molt positiva d’aquests dos anys, que es van iniciar amb el procés d’acoblament de les anteriors Unió Empresarial del Penedès (UEP) i Associació d’Empresaris del Penedès i el Garraf (ADEPG). De fet, a hores d’ara encara és l’únic cas d’integració entre dues organitzacions empresarials i està considerat com un model d’èxit entre el teixit associatiu del país.

Els primers representants de la Federació han aprofitat la coincidència amb el calendari de les municipalitats per posar-se a disposició dels nous consistoris per tal d’afavorir l’exercici de l’activitat econòmica. La demarcació granpenedesenca ha de guanyar capacitat de retenció de talent i atracció d’inversions. Sistané i Carda han posat l’accent en les bones condicions de les tres comarques per configurar un districte econòmic i empresarial que ben segur guanyarà pes específic en el context del país.

Podeu trobar una fotografia de la jornada a l’enllaç.