Dissabte, juliol 27, 2024
Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Com posar preu als meus productes i serveis

27 de juny de 2021 @ 9:30 - 6 d'octubre de 2021 @ 12:00

Escola de Direcció d’Empresa

Com posar preu als meus productes i/o serveis?

  • Planificació: 10 hores 
  • Calendari: de 9h30 a 12h
  • Lloc: AULA VIRTUAL

* * Impartirem el curs a través de la nostra Aula Virtual

Data: Del 27/09/2021 al 06/10/2021
Durada: 10 hores
Modalitat: En línia
Horari: de 9h30 a 12h
AULA VIRTUAL

Aquest curs es desenvoluparà en dos mòduls:

Un dedicat a la part de costos/financera, on estudiarem l’ incidència, la relació i repercussió dels recursos materials amb el preu. I un altre dedicat als costos derivats del capital humà. Veurem com la gestió del capital humà intervé i repercuteix de forma directa sobre els marges des de diferents perspectives.

MODUL I. COSTOS/FINANCES. POSICIONAMENT I VALOR.

Establir el preu que donarà valor als nostres productes oi/o serveis es una de les activitats més importants dins del món dels negocis.

Identificar les variables més importants a tenir en compte per fixar preus, com això pot repercutir sobre els números empresarials i escollir la millor opció possible son decisions de gran importància que moltes vegades es prenen descuidant certs aspectes decisius i és quan l’ esforç posat en el nostre negoci (recursos materials, diners, temps, talent i molta feina) no acaba d’ oferir-nos la rendibilitat que realment es pot aconseguir.

En aquest primer mòdul estudiarem els elements que intervenen de caire material, analitzant diferents estratègies de negoci i com aquestes defineixen la política de preus. També veurem la relació del preu sobre el compte d’ explotació, les dimensions que pot assolir, estratègies de preu relacionades amb les estratègies comercials, la
importància de com comunicar el preu, etc.

Continguts :

  • Introducció i objectius (pot ser adaptat segons els participants ja que el preu depèn
  • molt si es producte es un servei, si es comercialitza un producte o bé es fabrica. Ideal homogeneïtat en els participants per centrar-se en la seva problemàtica)
  • Estratègia de negoci i preus
  • El compte d’explotació vist com un marketer i no com un financer
  • Dimensions del preu: cost, client, competència,..
  • Estratègies de preu
  • Comunicació de preu
  • Descomptes i altres estratègies comercials
  • Conclusions

Professor

Paco Subias, expert en costos, finances i gestió empresarial. Consultor de gestió, perit economista, Assessor d ́ACCIÓ, soci en CSengine i col·laborador de
Connect@- consultoria estratègica.

MODUL II. LA GESTIÓ DEL CAPITAL HUMÀ ALINEADA A L’ESTRATÈGIA FINANCERA , DE MARKETING I VENTES.

Com fer més eficient la nostra inversió en capital humà es un tema vital que hem de
tenir en compte a l’ hora de gestionar el nostre negoci i que constitueix un element
molt important que intervé en els marges que ens deixen els preus dels nostres
productes o serveis.

Com tots sabem, no podem produir ni oferir serveis sense professionals que donen
vida i sentit a la nostra empresa o negoci, que fan possible que podem cobrir la
necessitat del nostre client.
Dependrà del volum del nostre negoci i de com estigui configurat el seu model la
nostra necessitat d’ inversió en capital humà per fer front a la nostra activitat. Però
siguin les que siguin aquestes necessitats, hem d’ aconseguir que les estratègies que
desenvolupem estiguin sotmeses a criteris d`eficiència i sentit comú.

Des d’ aquest mòdul coneixerem diferents estratègies per reduir costos i descarregar
pressió, com podem optimitzar els recursos humans i com treballar aquest aspecte de
forma alineada amb les estratègies financeres, de màrqueting i ventes.

Continguts :

Introducció i objectius. (alineat amb el mòdul I)
Factors d’ impacte sobre els costos dels RRHH.
Anàlisis de les possibles accions davant aquests factors (pros i contres).
Estratègies que podem ajudar a reduir costos sense perdre valor humà.
L’ automatització de processos i la digitalització. El canvi cultural.
Elements a tenir en compte davant d’ un procés de digitalització o automatització en
relació a la gestió dels RRHH.
Erros que s’ han de evitar i que generen sobre costos innecessaris.
Conclusions

Preguntes, reflexions i intercanvi d’experiències (debat)

Professor

Silvia G. Argente, emprenedora y CEO en Connect@- consultoria estratègica.
experta en direcció i gestió dels RRHH, gestió d’ equips d ́alt rendiment i gestió del
talent. Headhunter i Coach empresarial. Comunicadora des de fa més de 18 anys.

Matrícula

· General: 230€

· Socis FEGP: 185€ 

** El curs pot ser parcialment bonificat segons el crèdit formatiu de la seva empresa. Consulteu els detallS

** Estan exclosos de tramitar la  bonificació  treballadors/as en règim autònom.

Mostra els detalls

Inici:
27 de juny de 2021 @ 9:30
Finalització:
6 d'octubre de 2021 @ 12:00
Categoria d'Esdeveniment:
Obrir el xat
Et podem ajudar?
El nostre horari és de 8h a 17h de dilluns a dijous i de 8h a 14h els divendres. Fora d'aquest horari ens podeu deixar un missatge, que serà respost el més aviat possible.