🟦🟧Jornada formativa gratuïta: Situació actual dels acomiadaments, les seves conseqüències i mesures alternatives
setembre 19 @ 10:00 - 12:00
Data: 19 de setembre
Durada: 2 hores
Hora: 10:00 a 12:00h
Modalitat: Virtual
Destinataris: els principals destinataris seran els empresaris, els directors d’empreses i organitzacions, responsables i equips de Recursos Humans, comandaments intermedis, negociadors de Convenis Col·lectius, els responsables de Relacions Laboral, persones vinculades als departaments i/o àmbits de la RSC, membres d’organitzacions empresarials i totes aquelles persones interessades en aquesta matèria i/o àmbit.
Continguts/Programa: Mitjançant l’acomiadament l’empresari pren la decisió unilateral d’acabar amb la relació laboral que manté amb un treballador. En aquestes accions s’analitzaran qüestions com: Tipus d’acomiadaments (amb especial referència a la carta d’acomiadament), requisits en atenció a les diferents causes que el poden motivar i conseqüències de l’acomiadament: Procedència, imprudència i nul·litat.
Tanmateix, també es podran donar a conèixer altres mesures alternatives (ERTOS, modificacions substancials de les condicions de treball, mobilitat funcional, trasllats, entre d’altres) a l’acomiadament, que inclús poder ser més efectives, i que poden ajudar a superar una situació difícil per l’empresa.
Organitza: FEGP
Ponent: Jordi García Viña
Advocat i consultor d’empreses
Catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social
Universitat de Barcelona
Suport: Generalitat de Catalunya i Treball i Foment del Treball Nacional
*Aquestes jornades formen part dels Plans de Formació de l’àmbit de Catalunya, adreçats a la capacitació per al desenvolupament de les funcions relacionades amb el diàleg social i la negociació col·lectiva amb número d’expedient STC/040/23/000002.
** És imprescindible al formalitzar la inscripció, identificar correctament el nom, cognoms i DNI i aquests hauran de coincidir amb les dades que feu servir al identificar-vos al Zoom.
Aquesta és una jornada 100% gratuïta i amb certificat d’assistència.