Xerigots obre ‘Més formatge que pa’, un pòdcast sobre gastronomia

Notícies d'empresa

El pòdcast tindrà una durada d’una hora aproximadament i una periodicitat mensual.

FOTO VIA EL CARGOL

Amb la voluntat de difondre la cultura del formatge, Xerigots inicia una nova etapa comunicativa amb el llançament d’un pòdcast sobre gastronomia i formatge. Sota el títol de ‘Més formatge que pa’, els fundadors de Xerigots, Jordi Bertran i Gemma Urgell, conduiran en cada episodi una conversa amb dues personalitats vinculades al món de la comunicació, la cultura o la gastronomia del país.

El pòdcast tindrà diferents seccions, com el ‘Tip formatger’, amb consells sobre el formatge; l’’Entrevista’, amb curiositats dels convidats i la seva relació amb el menjar; o el ‘Challenge’, que posarà a prova els assistents de forma divertida.

El pòdcast tindrà una durada d’una hora aproximadament i una periodicitat mensual. Es podrà escoltar i veure a les plataformes Spotify, Ivoox i YouTube, i es grava a les instal·lacions de Xerigots, al carrer Comerç de Vilafranca.

El primer episodi, disponible des d’aquesta setmana, compta amb la participació de la periodista i editora del programa ‘No ho sé’ de RAC1, Anna Vallhonesta, i el sommelier que va obtenir el premi de Millor Sommelier de Catalunya l’any 2022, Ton Colet. Des de Xerigots, la tria d’aquests dos protagonistes es deu al fet que els dos són penedesencs, com l’empresa, i que tots dos coneixen Xerigots des dels seus inicis.

Xerigots neix l’any 2011 a Vilafranca per promoure la cultura del formatge artesà i per facilitar l’accés al món apassionant del formatge a través del seu consum. Seleccionen formatges artesans de gran qualitat provinents de diferents punts del món tenint en compte diferents factors a l’hora d’escollir-los: la qualitat de la llet, el benestar animal, les formatgeries i el seu entorn, el territori, els mètodes d’elaboració, entre altres. Un cop seleccionats, els conserven, una part els afinen i augmenten les seves potencialitats i els serveixen al punt òptim de consum a restaurants, botigues i a amants del formatge. L’objectiu final és aconseguir que s’apreciïn els valors d’un producte excel·lent i capaç d’emocionar.

VIA EL CARGOL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *