Saint-Gobain engega una campanya de promoció de les seves marques sostenibles

Notícies d'empresa

La companyia es posiciona com a líder en construcció sostenible i únic actor global amb les millors solucions d’edificació a través de les seves marques referents en el mercat.

Saint-Gobain i les seves marques Climalit, Isover, Placo, Weber i Ecophon, han llançat una forta campanya de notorietat de marca al públic general, per a potenciar el seu reconeixement com a referent en construcció sostenible i el seu posicionament com a únic actor global de solucions completes per a l’edificació a través de les seves marques líders en cada segment.

En aquesta campanya destaquen el seu lideratge en solucions completes per a la construcció presentades com “Les solucions de l’equip Saint-Gobain “, subratllant el compromís de Saint-Gobain amb la qualitat i l’excel·lència en totes les seves àrees d’especialització. Cadascuna de les marques protagonistes de la campanya es posiciona en la seva aplicació clau:

Climalit: la millor solució per a finestres, amb els seus envidraments que proporcionen màxim confort i la llum natural.

Placo: com la millor solució per a parets, creant llars sense soroll proporcionant sistemes de placa de guix laminat que garanteixen la seguretat i el confort en els espais interiors.

Isover: la millor solució d’aïllament tèrmic i acústic, que millora l’eficiència energètica amb un estalvi de fins al 80% en la factura energètica.

Weber: la millor solució de façanes SATE (Sistema d’Aïllament Tèrmic per l’Exterior), amb els seus sistemes complets i innovadors que milloren el confort tèrmic des de l’exterior dels edificis.

Ecophon: la millor solució per a sostres, amb sistemes de condicionament acústic que proporcionen un ambient silenciós i estètic per a crear entorns més confortables i productius.
Creada sota el fil conductor “(RE)imaginem la Construcció Sostenible”, inclou la referència a la recentment llançada (RE)Imagina, la seva campanya sota la qual estableix la seva rodmap de sostenibilitat i en les que s’emmarquen totes aquelles accions que dugui a terme per a complir el seu objectiu de ser neutres en carboni en 2050.

La nova campanya de les solucions de l’equip Saint-Gobain pretén aconseguir un abast massiu i mantingut en el temps, amb aparicions en mitjans de comunicació dirigits tant al sector professional de l’edificació, com a usuaris finals. Amb aquest objectiu, la companyia podrà veure’s en els principals periòdics nacionals, així com regionals, i revistes del sector de la construcció, així com en ràdio. Amb un extens calendari de tascons i esments emesos en prime time amb un to actual i dinàmic, que podran escoltar-se tant en els principals programes esportius com matinals. L’empresa busca arribar a un ampli públic per a augmentar el reconeixement de les seves marques entre l’usuari final, amb les solucions líders que ofereix en l’àmbit de l’edificació.

A més, aquesta campanya està pensada per a reforçar la seva notorietat també a través de la seva implementació en suports exteriors, amb publicitat en els principals centres comercials nacionals de major trànsit i tanques publicitàries repartides per tota la geografia espanyola.

D’aquesta manera, Saint-Gobain cerca augmentar la notorietat i la visibilitat tant del Grup com de les seves marques líders en el sector de l’edificació i llançar un missatge de lideratge com a actor clau en la construcció sostenible que ofereix aquest equip amb les millors solucions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *