Després de mesos de treball, Comanche arriba amb nova imatge i amb la voluntat de connectar amb la seva audiència des d’un lloc més autèntic i emocional.
Fiona Brand, com especialista en marca personal i comunicació estratègica, acaba d’estrenar un dels projectes més ambiciosos en els que ha treballat aquest any: el reposicionament i renovació de la Marca Comanche amb motiu del seu 50è aniversari.
Aquest projecte, que va començar a principis d’estiu, ha estat un procés ple de creativitat i dedicació, amb una visió fresca e innovadora, per portar la marca a una nova era.
La Marca Comanche, amb mig segle d’història i tradició, s’ha posicionat com un referent en el seu del camping però per mantenir-se rellevant en un mercat en constant evolució, Fiona Brand ha liderat un minuciós procés de transformació de la marca, afinant la seva missió i alineant-la amb les demandes i expectatives del consumidor actual.
Aquest projecte ha estat un repte meravellós i una oportunitat única per reinterpretar una marca amb tant de llegat com Comanche.
El reposicionament no només consisteix en un canvi d’imatge, sinó en redescobrir la veu de la marca, afinar el seu missatge i connectar amb la seva audiència des d’un lloc més autèntic i emocional.
El procés creatiu ha inclòs l’evolució dels valors de la marca així com el disseny d’una nova estratègia de comunicació, autèntica i amb propòsit, per tal de posar en valor la importància de connectar-nos amb el mon natural i crear un impacte positiu en la societat.
“El 50è aniversari de Comanche ha estat un moment clau per reflexionar sobre el passat i projectar el futur des de aquest nou enfocament.
Aquest reposicionament, marca no només un nou capítol per a Comanche, sinó que també referma el compromís de Fiona Brand amb l’excel·lència, la creativitat i la innovació en cadascun dels seus projectes.