Anthesis Lavola ha anunciat al newsletter del mes de març la seva aposta per avançar en la descarbonització de les empreses i ha aprofitat l’ocasió per presentar la seva nova identitat de marca que posa èmfasi en el desenvolupament sostenible com a força transformadora.
Anthesis Lavola ha volgut posar èmfasi en el desenvolupament sostenible com a força transformadora i amb la voluntat de guiar als clients des dels models obsolets del passat fins als models més sostenibles de la nova era.
Des d’Anthesis Lavola es comprometen a accelerar el progrés cap a un món en el qual les empreses prosperin en harmonia amb el medi ambient i les comunitats globals, al mateix temps que assoleixen nivells sense precedents d’èxit operatiu. La feina i el treball d’Anthesis van més enllà dels beneficis i se centren a redefinir el progrés mitjançant pràctiques ètiques, d’innovació i de responsabilitat social.
Cadascuna de les solucions que proposen giren entorn d’un objectiu central: capacitar les organitzacions perquè siguin una força positiva pel planeta i els seus habitants. Mitjançant una orientació estratègica basada en dades i solucions digitals innovadores, els experts d’Anthesis es dediquen a construir una nova era de pràctiques empresarials responsables, forjant el camí cap a una comunitat global sostenible i pròspera.