23.03.2020 · Gremis i entitats demanen a l’Ajuntament de Vilanova l’anul·lació de part dels tributs municipals del 2020

Comunicats de premsa

El Gremi d’Hostaleria, l’Estació Nàutica, l’Associació Tot Comerç i la Federació Empresarial del Gran Penedès han sol·licitat a l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, la suspensió del pagament de diferents tributs municipals per aquest 2020 per garantir el futur del sector després de la crisi del coronavirus.

En una instància signada pels quatre representants i adreçada a l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, les quatre entitats han exposat les dificultats que estan patint gran part dels seus afiliats i recorden que els sectors del comerç i l’hostaleria són una font d’ocupació molt important en el territori.

La instància recull que el tancament dels establiments no permet als afiliats generar ingressos, mentre que han de continuar fer front al pagament de les despeses, pagaments i obligacions.

Per aquest motiu sol·liciten:

-L’anul·lació de la taxa d’escombraries durant l’any 2020

-L’anul·lació de la taxa d’ocupació de la via pública durant l’any 2020

-L’anul·lació de l’Impost sobre béns immobles (IBI) durant l’any 2020

-La intervenció de l’Ajuntament com a interlocutor, sempre que sigui necessari, en les relacions entre els arrendataris i establiments

-La suspensió de pagaments fraccionats durant el present període