18.02.2019 · Es crea una xarxa d’entitats empresarials del Gran Penedès

Comunicats de premsa Sectorials Serveis Empresarials

La nova xarxa representa més de 3.000 activitats econòmiques
Es posa en marxa el Consell d’Entitats Empresarials i Professionals del Gran Penedès

Promogut per la Federació Empresarial del Gran Penedès i amb la participació d’una vintena d’associacions, s’ha posat en funcionament el Consell d’Entitats Empresarials i Professionals del Gran Penedès.

La sessió constitutiva d’aquest nou Consell va tenir lloc a la seu de la FEGP Vilanova i va aplegar representants d’entitats gremials, intersectorials i col·legi professionals. En el seu conjunt les entitats membres apleguen més de 3.000 activitats econòmiques del Penedès i el Garraf.

Els sectors de l’hostaleria, el comerç, l’habitatge, la indústria, els serveis i l’enginyeria estan representats en aquesta gran xarxa. L’objectiu dels promotors és afavorir espais de coneixement i interrelació entre tots aquells agents privats que treballen en la dinamització econòmica i empresarial del Gran Penedès.

A més, a partir del nou ens es promouran actuacions conjuntes i l’organització d’accions formatives i informatives, com també iniciatives de to reivindicatiu per reforçar la competitivitat del territori.