Una de les principals preocupacions per a qualsevol família a l’hora de contractar un servei d’atenció domiciliària és garantir la seguretat i el benestar del familiar.
Encertar amb l’empresa i el personal adequat per cuidar a una persona gran, no és una tasca sencilla. Per tenir cura d’una persona gran, cal estar al corrent de totes les necessitats i les malalties que pateixen per cuidar-los com cal.
SEPES Atenció Domiciliària és conscient que, tant les cuidadores com els ciudadors, són un recurs essencial per a l’acompanyament i el manteniment del benestar psicològic i físic d’una persona gran.
“Per això busquem i contractem professionals amb experiència i amb coneixements que s’adapten a les necessitats de cada usuari”, explica Gemma Montero, CEO de l’empresa.
Les professionals de l’atenció domiciliària són un recurs essencial per a l’acompanyament, la seguretat i el manteniment del benestar psicològic i físic de la persona. Sepes Atenció Domiciliària es preocupa que la relació cuidadora-usuari sigui tot un èxit.
Per això, tot l’equip de treball sempre està en contacte permanent amb les famílies i els empleats per aclarir dubtes i per donar suport tècnic i logístic. D´aquesta manera, s’asseguren que l´usuari rep totes les atencions necessàries partint sempre des del respecte i l’amor cap al proïsme.
Cuidadores Internes Atenció Domiciliària
Per a un servei d’interinatge integral cal comptar amb dues cuidadores: una per el cap de setmana i una altre la que estarà entre setmana. D’aquesta manera, es continuaran respectant els descansos estipulats per llei per a aquest tipus de treballadors.
Les cuidadores són les encarregades de facilitar les tasques bàsiques diàries i assegurar-se que l’usuari tingui cobertes totes les necessitats com:
- Realització de la higiene personal.
- Control de medicació.
- Neteja de la llar.
- Cura de la roba.
- Preparació de menjars.
- Compres.
- Cures.
- Acompanyaments dins i fora de la llar; acompanyaments especialitzats, cites mèdiques i gestions.
Gemma Montero explica que “Els nostres professionals estan capacitats per reconèixer les carències de l’usuari a través de l’escolta activa i potenciant l’autoestima i l’autonomia”.
A més, conclou dient que ”l’objectiu és cobrir les necessitats que es presenten avui dia sense necessitat de desarrelar del seu domicili i alhora col·laborar amb els seus familiars en la seguretat que suposa confiar en una empresa que es preocupa del seu benestar”.