El mes de juliol passat Previsora General va promocionar a Sergio Alonso Carbó com a nou director Comercial del Canal Mediació. Des del seu nomenament, Sergio ha treballat en el desenvolupament d’un nou model comercial que ha implicat una renovació en l’estructura de l’equip i que va ser presentat internament el passat 1 d’octubre.
L’entitat ha creat tres noves Direccions Territorials: Llevant – Canàries liderada per Fernando Heine, fins ara responsable de comptes en la zona de Llevant; Madrid-Centre i Andalusia, al front del qual està Ángel de la Font, fins avui Director de la Representació a Madrid; i finalment Catalunya, Aragó i Nord, amb Oscar Martínez com a Director.
Previsora General continua avançant en el seu pla estratègic i aquesta nova estructura organitzativa dins de l’àrea comercial permetrà una gestió més àgil i eficient de cara als mediadors que treballen amb la mutualitat, a través d’un model de venda híbrida, on el punt clau és la transformació digital. Segons paraules de Sergio Alonso, Previsora General inicia una nova etapa amb l’objectiu de liderar la distribució mediada d’assegurances personals en un entorn de venda
híbrida.